niedziela, 13 października 2013

Rozdział 26 - Ally jest moja !

( Oczami Ally )
Wstałam z miejsca i pobiegłam za nim.
- Ty jesteś Austin Moon ? - krzyknął kiedy był przy blondynie.
- Tak - odparł.
A potem... zaczęli się bić... Miałam straszne wyrzuty sumienia , nie wiedziałam co robić.Bili się przez chwilę , doszli do barierki.W pewnym momencie Austin prawie wypadł.Steven wciągnął go z powrotem na górę.Byłam zaskoczona.Podbiegłam do nich.
- Przestańcie !! - krzyknęłam.
- Ally , możemy pogadać ? - zapytał blondyn.
Skinęłam głową.Odeszliśmy kawałek.
- Ally , jestem wdzięczny mu za to , że uratował mi życie.Ale ciebie mu nie oddam ! Rozumiesz ?!
Uśmiechnęłam się.
- Mój ty bohaterze - powiedziałam i przytuliłam się do niego.
Kątem oka zobaczyłam Stevena.Zamiast wszystko mu wytłumaczyć , jeszcze mocniej przywarłam do blondyna.On także go zauważył , więc objął mnie i triumfalnie się uśmiechnął.Myślałam że Steven sobie pójdzie , ale myliłam się.Podbiegł do nas i brutalnie nas rozdzielił.
- Jesteś moja ! - krzyknął i zbliżył się do mnie.
Wiedziałam , że chce mnie pocałować.Myślałam że nic na to nie poradzę.Jednak Austin odsunął go ode mnie i uderzył pięścią w twarz.Chłopak upadł na ziemię.
- Jeszcze raz się do niej zbliżysz , to już się nie pozbierasz ! - krzyknął i podszedł do mnie.
Wziął mnie za rękę i pociągnął w stronę wyjścia.Położyłam mu głowę na ramieniu.
- Kocham cię - szepnęłam.
- Ja ciebie też - odparł.
( Oczami Austina )
Po szkole poszedłem do domu.Postanowiłem zrobić Ally niespodziankę.Nagrałem pewien filmik na płytę i poszedłem do Ally.Gdy byliśmy już u niej w pokoju , wyjąłem płytę i podałem ją jej.
- Co to ?
- Niespodzianka.
Ally wyjęła płytę z pudełka.
- Auslly Love Story - Najpiękniejsze Chwile - przeczytała napis na płycie i uśmiechnęła się.
Włożyła ją do DVD.Oto film :
Po obejrzeniu Ally była wzruszona.
- Wiesz , ja też coś dla ciebie mam - odparła i usiadła przy pianinie.
Zaczęła śpiewać :
To było piękne.Lecz nagle do pokoju Ally wpadła zdenerwowana i bardzo wystraszona Trish...

CDN
W następnym rozdziale :
Co tak wystraszyło Trish ?

2 komentarze: